Zakelijke dienstverlening
Wij begrijpen de uitdagende en dynamische wereld van de zakelijke dienstverlening sector. Digitalisering, kunstmatige intelligentie en de duurzaamheidsagenda gaan veel veranderingen vragen van de mensen die actief zijn in deze sector. Dit vraagt om een groot aanpassingsvermogen en moedig leiderschap.
Ook het aantrekken en behouden van talent staat hoog op de agenda de komende jaren. Intuïtief en empathisch handelen en tegelijkertijd voldoen aan de sterker wordende regulering, worden daarbij steeds belangrijker. Afkomstig uit het Korps Mariniers zijn we altijd sterk verbonden geweest met de sector. No nonsense, durf en focus op resultaat is wat ons verbindt. Inmiddels werken we voor diverse aansprekende bedrijven in de sector.
Klantverhalen & inspiratie
Er vallen veel verhalen te vertellen over de ervaringen van onze opdrachtgevers en de avonturen die we samen beleven. Hier vind je een paar voorbeelden.
Fundamentele verandering
Bij Allied Forces gaan we niet voor een beetje meer of beter, maar voor fundamentele verandering. Een duurzaam succesvolle werkwijze, die we stevig verankeren in de bedrijfscultuur. Alleen als we die ruimte krijgen, gaan we de uitdaging aan. Dan analyseren we de status quo en starten een verandering. Gericht op gedrag en resultaat, gebaseerd op ons wetenschappelijk verantwoorde framework. Daarmee maken we zachte factoren keihard inzichtelijk. De werkelijke situatie van een organisatie komt onherroepelijk naar boven.
Cultuur
De cultuur van een organisatie is niet altijd tastbaar, maar wel degelijk aanwezig. En ze beïnvloedt al het denken en doen. Bij elke fase van een onderneming past een eigen cultuur, die meegroeit met de organisatie. Soms wil je meer ondernemerschap, soms heb je meer behoefte aan orde. Wij observeren de cultuur en analyseren de afstemming met de fase en behoeften.
Organisatie
Net als de cultuur is ook de structuur van een organisatie onderhevig aan de fase waarin ze verkeert en de verandering die ze beoogt. Zo kijken wij naar bestaande structuren en patronen.
Leiderschap
Leiders heb je op alle niveaus in de organisatie. Idealiter ontwikkelen zij zich door een pipeline, afgestemd op de cultuur en richting van de onderneming. Wij stellen de vraag of het leiderschap bij de aard en situatie past.
Vaardigheden
Als je weet welk resultaat je wil behalen, weet je ook welke vaardigheden daarvoor nodig zijn. Zijn medewerkers en teams capabel en goed uitgerust om te toen wat nodig is? Bij elk verandertraject hoort een vlootschouw.