Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden: Allied Forces Consultancy B.V. Gevestigd te Utrecht.
Inleiding
Dit zijn de algemene voorwaarden voor onze dienstverlening.
- Werkwijze
1.1 De eerste stap in onze (eventuele) samenwerking is een kennismakingsgesprek (vrijblijvend).
1.2 De volgende stap is een voorgesteld plan van aanpak, met een offerte (ook vrijblijvend).
1.3 Pas als jullie akkoord zijn met die offerte, komt een overeenkomst tot stand.
1.4 Die overeenkomst vervangt alle eventuele eerdere offertes en afspraken. - Planning en uitvoering van de opdracht
2.1 Samen met jullie plannen we de uitvoering van de opdracht.
2.2 Bij de uitvoering van de opdracht werken wij naar beste inzicht, deskundigheid en vermogen. - Vergoeding
3.1 Onderdeel van de offerte is een voorstel voor de vergoeding, met een bijbehorend betalingsschema.
3.2 Op basis van het betalingsschema factureren wij. Als betalingstermijn hanteren wij 14 dagen (tenzij we met elkaar een andere termijn afspreken).
3.3 In principe hanteren we na de opdrachtbevestiging 50% facturatie voorafgaande aan de opdracht en 50% na de start.
3.4 Betalingen zijn direct opeisbaar bij faillissement/surseance van betaling. - Wijzigingen en/of annulering
4.1 Jullie mogen altijd wijzigingen voorstellen of de opdracht annuleren.
4.2 Bij wijzigingen van de opdracht kan de vergoeding ook wijzigen. In dat geval doen wij een nieuwe prijsopgave. Op basis daarvan kunnen jullie dan besluiten al dan niet over te gaan tot de wijziging.
4.3 Als jullie een opdracht willen annuleren (of verplaatsen), dan zijn jullie, afhankelijk van het moment, een vergoeding verschuldigd.Tijdstip (tot de eerste uitvoeringsdag Vergoeding
Meer dan 6 weken Geen vergoeding verschuldigd
4-6 weken 50% van het afgesproken honorarium
2-4 weken 75% van het afgesproken honorarium
Minder dan 2 weken (en/of na aanvang) 100% van het afgesproken honorarium4.4 Reeds betaalde bedragen worden niet gerestitueerd
- Feedback
Wij waarderen feedback altijd, want we zijn ervan overtuigd dat we daar altijd van kunnen leren en beter van kunnen worden. Jullie kunnen ons dus op ieder moment tijdens een opdracht feedback geven. Wij sturen in ieder geval na afloop van een opdracht altijd een QR-code voor de deelnemers met een link naar evaluatieformulier. - Aansprakelijkheid
6.1 Wij hebben een verzekering voor beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid.
6.2 Als wij aansprakelijk zijn, aanvaarden wij aansprakelijkheid voor directe schade (niet voor indirecte schade en/of gevolgschade zoals bijvoorbeeld gederfde omzet/winst):
a. tot het bedrag dat de verzekeraar daarvoor uitkeert, vermeerderd met ons eigen risico; of
b. als de verzekeraar niet uitkeert, tot het bedrag van de factuur voor de betreffende opdracht (waarbij doorbelaste kosten buiten beschouwing worden gelaten).
6.3 Wij werken met een team van onder meer externe consultants. Deze bepaling geldt ook voor hen.
6.4 Voor de volledigheid: voor bepaalde activiteiten in het kader van opdrachten vragen wij deelnemers afstand te doen van eventuele aanspraken. - Intellectueel eigendom
Wij blijven eigenaar van alle intellectuele eigendomsrechten op onze methode, informatie en materialen. Jullie krijgen daarop een gebruiksrecht in het kader van de opdracht. - Persoonsgegevens
8.1 Wij verwerken persoonsgegevens in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving.
8.2 Vanzelfsprekend zijn wij bereid een verwerkersovereenkomst te tekenen (al dan niet op basis van jullie model). - Geheimhouding
9.1 Wij behandelen alle informatie van jullie (en van de deelnemers) strikt vertrouwelijk. Dat betekent dat wij die informatie niet delen met derden en alleen gebruiken voor het doel van de opdracht.
9.2 Dit geldt alleen niet als de wet, de rechter of een overheidsorgaan ons opdraagt gegevens te delen.
9.3 In afwijking van het voorgaande, willen wij graag jullie naam en logo vermelden op onze website (zonder verwijzing naar een concrete opdracht). - Overige bepalingen
10.1 Nederlands recht is van toepassing op onze overeenkomst.
10.2 De rechtbank in Utrecht is bevoegd.
- Werkwijze