CASE Rabobank Amsterdam en Utrecht
RABOBANK AMSTERDAM:
TRAIN-THE-TRAINER VOOR TEAM DAGELIJKSE BANKZAKEN: DIRECTE KWALITEITSVERBETERING, DIE BIJDRAAGT AAN COMMERCIËLE CULTUURVERANDERING.
RABOBANK UTRECHT:
ONTWIKKELING VAN HET TEAM VERZEKEREN MIDDEN-NEDERLAND TOT EEN HIGH PERFORMING TEAM, DAT EFFECTIEVER SAMENWERKT EN BUSINESSDOELEN REALISEERT

Aanpak
RABOBANK AMSTERDAM
Samen met Rabobank Amsterdam hebben we een maatwerkprogramma ontwikkeld voor het Team Dagelijkse Bankzaken, dat bestaat uit B- en A-adviseurs. We beginnen met uitgebreide individuele analyses en interviews, om diepgaand zelfinzicht te creëren. We investeren in het team door met veel energie en creativiteit te werken aan coachingsvaardigheden, veiligheid en vertrouwen in elkaar en zichzelf.
Gezamenlijk hebben we de talenten binnen het team optimaal afgestemd in een nieuw kennismanagementproces. Het team leert te werken met die nieuwe werkwijze en maakt concrete afspraken om de ingezette ontwikkeling verder vorm te geven in de praktijk. Integraal zijn de managers individueel en gezamenlijk gecoacht in persoonlijk en effectief leiderschap. Dat heeft ertoe geleid dat het team een concrete business-missie heeft gekregen voor de klant, de bank en elkaar.
RABOBANK UTRECHT
Voor het Team Verzekeren Midden-Nederland van Rabobank Utrecht hebben we een maatwerkprogramma ontwikkeld: We starten met een uitgebreide teamanalyse en we investeren in het team door te werken aan veiligheid en vertrouwen in elkaar en zichzelf. Het team leert te werken op onze High Performance-wijze en maakt concrete afspraken om de ontwikkeling in de praktijk verder vorm te geven.
Resultaat
Op aanvraag en in overleg met Rabobank beschikbaar.